Åh herregud jag tror jag smäller av!



Detta måste vara den roligaste, men samtidigt sjukaste hemsidan ever...?
Kan ge er ett mysigt exempel här så får ni se, hahah!

"När jag har sex med min pojkvän brukar jag tänka att det är flera äldre gubbar i 60-årsåldern som tar mig. Slickar överallt på mig och jag suger av en medan en annan slickar mig för att sedan knulla mig. Två andra gubbar får gärna slicka mig på brösten samtidigt. Då brukar jag också tänka att jag är 14 år och att gubbarna hela tiden frågar mig hur gammal jag är. Kanske sjukt, men det är enda sättet för mig att komma..."

Oh my, folk är inte friska...


Kommentarer
Postat av: snem

BÄST!



394745658

favoritsysselsättning:



* få gubbar att tro att ja e intresserad av att träffa dem o knulla me dem. bestämmer tid och plats, men självklart dyker ja inte upp!

de e rätt åt dom perversa idioterna

2010-02-02 @ 23:37:19
Postat av: Meg

euuueeee

2010-02-03 @ 19:19:32
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0