Bella's Choice

Hola amigos! Idag gick jag upp tidigt för att jag skulle följa med Mandy, hennes kusin+pojkvän samt mormor till Stinsen köpcentrum. Vi åkte runt halv elva från Bålsta och var hemma igen runt halv tre. Det blev lite shopping och detta var vad jag fick med mig hem:


Ett turkost nagellack från H&M. Färgen heter Bella's Choice och kostar 40 spänn!


Tre trosor för 149 spänn från Gina Tricot.


En burk läppbalsam som luktar så jävla gott. Från H&M, 20 spänn!

Vill även tillägga att jag köpte en skjorta på Gina också samt att jag fixade med lite andra saker som är för hemliga för att skriva här! Ni får veta mer om det senare! Visst är det spännande med hemlisar? Erkänn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0