Du efter plugget, det fixar sig alltid

Hej på er igen! Känns som att varje gång jag är hemma hos Sebbe under några dagar så sjunker statistiken enormt mycket här på bloggen. Kan ju egentligen bara fråga mig själv vad det beror på. Kan bara hitta ett svar som verkar rimligt: Jag uppdaterar inte. Men imorgon skall jag hem för lilla mamma fyller år!

Förövrigt så satt jag alldeles nyss och kollade lite på skolans hemsida då jag hittade mitt schema för höstterminen. Jag är väl inte helt nöjd med fredagarna men annars så verkar det kicka ass! Men vart har samhällskunskapen tagit vägen...? Vi får väl se vart den hamnar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Men gud, massa massa massa tack! :D

Superkul att höra, verkligen! :D

kramkram!

2010-08-03 @ 17:10:06
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Begonia

jävla skit! Jag kan inte se mitt schema på webben än! Det suger HUGE!!!

2010-08-03 @ 18:12:05
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0