Dear Becko

Idag umgicks jag med Becko, vilket var år och dagar sen. Kan väl egentligen inte skylla på någon annan än mig själv för det faktiskt, men det var härligt att träffa henne igen. Man ska ta väl hand om sina vänner hörni.


Här är Begonia och jag. Vi lärde känna varandra när Begonia började i min klass i sjuan. Vi har gått igenom väldigt mycket tillsammans under dessa år.


Vi har hängt hemma hos mig och fulat oss och lyssnat väldigt mycket på Hide and Seek.


Vi har slutat nian och gått på avslutningsbal tillsammans.


Vi har hängt hemma hos Becko och frenetiskt försökt få tag på Veronica Maggio-biljetter, men när det inte ville sig så drog vi en rockpose istället. FUCK LIFE!!!


Vi har färdats mot horisonten hand i hand på skakiga ben som två Bambis på hal is.


Vi tog vår första cigg tillsammans!!!


Skämt å sido. Både Begonia och jag är faktiskt FFSIR - Fina Flickor Som Inte Röker (efter PA's omksrivna team en gång i tiden) och vi får nöja oss med att blossa på sånadär tutor istället! Nu ere feszt!


Vi har även spelat teater tillsammans, Begonia och jag. Man skulle kunna tro att vi spelade rymdprinsessor i en nyversion av Star Wars typ, men vi ska faktiskt föreställa Discobrudar... Vet inte riktigt vad kostymgruppen tänkte där men!


Efter teaterföreställningarna hängde vi på det coolaste innestället i Bålsta - IP Gallerian!!! Där fekkade vi loss med våra årskurs 2-vänner. Begonia fyllde även år och vi blev crazy och dansade på borden... Vill helst inte minnas det där sista...


Och så har vi varit fulla hemma hos Pussempa och smetat in våra stackars ansikten med en ansiktsmask som brände sår (skojar typ inte...) i huden!!!

Om jag skulle fortsätta på det här sättet så skulle jag aldrig bli klar med det här inlägget, för allt som Begonia och jag gjort tillsammans och alla bilder som finns på oss skulle kunna bli en bok. Min lilla blomma, tänk att det var jag som hjälpte dig att fixa din första msn, tänk att det var jag som höll på att bli påkörd tillsammans med dig och tänk att det var jag som spottade morotsmos över hela din datorskärm. Jadu Becko, tiden går fort när man har roligt! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Jag kan inte förklara hur man gör, för det minns jag inte, haha, men kolla på "designa din blogg" minns att jag hittade det där! :D

2010-08-05 @ 15:37:06
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Johan

Tur at tni gav tillbaka mina cigg sen ;)

2010-08-05 @ 19:23:36
Postat av: Begonia

hahahahahahaha asså mysan!! Tänk vad vi har gjort för saker, haha! Skönaste mysan, det är du det! :D <3333

2010-08-06 @ 20:47:23
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0