Bara för att

Jag kommer från: min mammas muffla hihi
Jag sover: bäst med sällskap
Min fritid: är att umgås med vänner/familj/pojkvän
Om sex månader: åker jag förhoppningsvis utomlands. Bort dumma askmoln!
Jag samlar på: drömmar i fickan
Jag blir glad av: glada människor och solen
Jag blir förbannad på: det keffa vädret
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sebastian eller Louise
Vad skulle du behöva nu? En kram
Vad har du nu? Inga pengar och en längtan till något fint ställe
Senaste film du såg? Föräldrafällan
Vad stör du dig på just nu? Att det snöar
Varför? För att det är den 22:a april, förra året kunde jag nästan sola vid den här tiden!
Vilken tid gick du upp idag? 06:37
Hur svarar du i telefon? Hej det är My eller Hallå
Vad längtar du mest till? Sommaren, festival, frihet
Vad ska du göra imorgon? Gå i skolan ett par timmar, förhoppningsvis träffa Sebastian och käka middag hos mormor&morfar
Vad ska du inte göra imorgon? Plugga
Håller du dig till någon speciell kost? Äter när jag är hungrig
När grät du senast: Förra helgen
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren, för den är lika med vårkänslor. Eller...?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, resa och... resa!
Tänker du mycket på ditt utseende? Det är olika från dag till dag!
Är du skyldig någon pengar? Jag är inte skyldig nån nått
När går du upp en typisk helgmorgon? Runt 10-tiden brukar det bli
På vem/vad avreagerar du dig oftast? Mamma och min dörr
Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv? Mamma, pappa, Ida, Tess & Gina. Louise, Emelie, Begonia och Sebastian. ♥

Kommentarer
Postat av: Meg

Vart kommer du ifrån?

2010-04-22 @ 15:08:05
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: lollo

du kan fethaja att du e skyldig mig en glass ;)

2010-04-22 @ 20:14:22
Postat av: Myzan

Meg: Min mammas muffla juu hehe

Louise: TRUE THAT! :D

2010-04-22 @ 21:34:37
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0