Påskafton

Hej på er läsare. Idag är det en riktigt fin vårdag ute, termometern står på hela +10 grader, och till råga på allt så är det ju påskafton. Var hemma hos Sebastian nu imorse, och fick faktiskt påskägg av hans föräldrar. Riktigt snällt, tack så mycket! 

Nu håller jag på och gör mig iordning för att åka hem till mormor och fika med släkten, sen bär det av hem till pappa för påskmiddag. Har kameran med mig hela dagen, så ni kan räkna med en fet uppdatering när jag anländer till far min! Ha en glad påsk sålänge, så hörs vi lite senare idag! ♥


En fin vårbild från 2007.
1. Vad fan har jag på mig?
2. Hur lyckas jag se så läskig ut?
3. Vart är dom där skorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0