Måndagstradition

Till de ljuva tonerna av The Shins sitter jag här på Inköp och varuhanteringen och drömmer mig bort mot ljusare tider. Eller ja, lunchrasten egentligen, för då är det nämligen dags för min och min vän MegZ0rs veckotradition: Lärre. Då kanske ni undrar "Vadå lärre?", men det är enkelt. Varje måndag cirkus kvart över elva äter jag och Meg först lunch, sen drar vi till Dirren och köper en varsinn läsk. Vi betalar varannan vecka. Två för tio, ni vet? Good shit. Denna lilla sak lyfter liksom hela måndagen, man känner att man lätt kan klara av en lektion i webbdesign efter att man surplat i sig en sånhär. Sorgligt kanske, men jävligt sant. Heja måndagslärren!

35 minuter kvar... Bara att hålla ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0