Kassaträning och nationella prov

Hej på er. Idag har jag kassatränat på Coop, fick hjälp av Erika och allt gick prima! Kommer höra det där blippandet från scannern när jag ska sova sen, haha. Imorgon är det dags för nationella i Engelska B också, sådär lagom kul. Efter det har jag en kort lektion och sen slutar jag, skönt. Ska dock jobba imorgon också, men det är det värt! Hoppas på att det är fint väder imorgon för då ska jag inviga gladiatorpjucksen faktiskt. Har inte så mycket mer att säga faktiskt, så jag tror att jag avslutar här. Vi hörs väl ikväll alt imorgon. Puss och kram ♥


Bild från när jag och Dessi praktiserade på Coop för ett par månader sen. "Fotöljen" har jag gjort alldeles själv. Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0