Jag + Internet = Sant?

Det känns som om jag tappat greppet om mitt internetliv? Har inte varit inne på face hela helgen och framsidan är full av massa nya album från helgen, orkar jag kolla? Näe. Alla bloggar jag brukar läsa har uppdaterat x1000 typ och jag orkar bara scrolla igenom snabbt... Min egen blogg blir ju också lidande på grund av mitt LIV, som jag faktiskt vill kalla det. För det är ju precis vad jag har just nu, ett liv som inte innehåller mycket datande. Skönt, om ni frågar mig! Nu bjuder jag på en Dagens-lista för er skull, vi ses och hörs! ♥

Dagens humör:
Glad som en lax
Dagens mående: Bra, men trött som jag vet inte vad!
Dagens borde: Just nu borde jag verkligen byta om till matchställ!
Dagens frisyr: Utsläppt, snedbena med skruv
Dagens klädsel: Skjortklänning samt tights, woho!
Dagens planer: Har varit på Idas konfirmation, och nu snart är det dags för match!
Dagens vill ha: Min ipodsladd
Dagens längtan: Sommaren
Dagens fundering: Hur smakar egentligen det där brödet som konfirmanderna får...? 
Dagens beroende: Inget typ
Dagens tråkigaste: Idas konfirmation, hahaha... Hatar allt som har med kyrkan att göra, förutom bröllop...
Dagens roligaste: Veneeee
Dagens tidning: Veckans NU! Som jag läste nyss, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0