Det blev dom här tillslut


Jag fick lite panikångest när jag satt där med telefonen i handen och skulle göra min beställning, så jag bestämde mig snabbt som attan för att ta den klassiska modellen, fast låga istället för höga. Hade ju ett par såna här förra året, men efter några plumsar i lera osv så blev de aldrig sig själv igen! Så nu ska jag hålla dom här rena och fina! Jag ska vårda er väl, kära skor ♥ Ska visa er bild på de gamla brevid de nya sen när dom kommit, hahaha. Vill också passa på att tacka lilla mamma som betalar lite på skorna, guld värt!

Kommentarer
Postat av: S

Nu såg jag det här, heheheHEHEH.

Men det är okej! Låga = snygggggt!

2010-04-26 @ 20:07:18
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0