Back on track

Hej på er. Efter ett väldigt oroväckande långt avbrott från bloggen har jag nu tagit mig i kragen och bestämt mig för att uppdatera! Det var väl ändå på tiden, eller vad säger ni?

Påsklovet har passerat i en alldeles lagom takt, och att skolan börjar imorgon känns inte alltför jobbigt. Det är ju inte SÅ långt kvar till sommarlov, ändå? Har inte gjort något speciellt på lovet faktiskt, utan har mest bara varit hos Sebastian och haft det mysigt, kollat på film, druckit smoothies och ätit massa god mat. I tisdags hade vi även 2 månader, och då var vi inne i stan och kollade lite i affärer och käkade lunch. Köpte även en assnygg tröja från Weekday som jag hade tänkt visa för er snart. 

Gårdagskvällen spenderades hos Pussempa tillsammans med henne och Louise. Vi (jag) käkade Ben&Jerry's, lyssnade på musik och pratade skit. Sedan fick vi även för oss att färga ögonbrynen, så det har jag också vågat prova på. Från att ha haft lite ljusare ögonbryn, har jag nu lite mörkare åt det svarta hållet. Det är faktiskt inte så jättestor skillnad såhär i efterhand, men jag gillar't!


Såhär snyggt såg det ut när Louise och jag väntade på att få skölja ur ögonbrynsfärgen. Jag ser ut som en man, men det är lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0