Allt handlar ju bara om "dance dance dance"

Ah just det, glömde berätta att jag idag fick reda på mitt betyg i estetisk verksamhet. Ni vet då vi satte ihop teatern? Hur som helst så fick jag ett VG, vilket jag är rätt så nöjd med. Jag menar, jag hade ju ingen stor roll direkt, men jag hade ju några repliker och så. Jag är mest nöjd med att jag överhuvudtaget vågade vara "on stage", då jag hatar att stå på scen. Men tillslut så blev det ju riktigt bra, och nu saknar man faktiskt teaterveckan något enormt. Det ska bli spännande att få DVD:n sen med föreställningen, backstagematerial, bilder osv. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Meg

soft att min replik sätter sig ;D

2010-04-15 @ 20:29:34
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0