Sjuk_tjej92

Ligger i sängen och mår inge vidare bra alltså. Har lyckats dra på mig en misstänkt urinvägsinfektion, hej vad kul va? Nej, inte precis. Om jag inte får sova inatt så blir det ingen skola för mig imorgon, sådär första dagen och allt. Bra My! Jag orkar inte vara sjuk något mer nu, tycker jag varit alldeles för mycket sjuk nu på senaste tiden, inte okej! Är det inte vinterkräksjukan så är det urinvägsinfektion. Härligt värre! Det är tur att man har världens finaste pojkvän som tar hand om en iallafall. ♥


Tummen ner för att vara sjuk, men det är bra med fina pyjamasbrallor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄRU SÖT ELLER

2010-04-12 @ 13:58:26
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0