Väldigt intressant

Jag har insett att min senaste kyss: var ganska nice
Jag pratar: inte så mycket
Jag tycker om: mat
Jag avskyr när folk: tror att dom är nåt
Min bästa vän är: tre personer
Min första vän heter: jennifer
Kärlek är: något jag inte skulle tacka nej till mohah!
När jag borstar tänderna: gör jag det bra!
När jag lagar mat: blir det oftast helt okej
Det sexigaste yrket är: öh vet inte haha
Det är charmigt när: man ler mycket! och har smilgropar.
Jag är rädd för: att förlora någon jag tycker om
Den värsta känslan är: ångest och hjärtekross
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: att sitta alldeles för mycket vid datorn
Jag är sämst på: att vara modig haha
Om jag va ett djur skulle jag vara: en MYra
Jag kommer alltid att vara: my. ända tills jag inte är det längre
Det finaste som finns är: vänskap/kärlek
I somras: gjorde jag en massa kul saker
Sist jag grät var: det minns jag inte
Jag kan: om jag vill
Jag kan inte: någonting om htlm-koder. webbdesign </3
När jag vill tänka går jag: och lägger mig i min säng och lyssnar på håkis eller coldplay
När jag bakar så bakar jag: det jag är sugen på
Min mobiltelefon är: helt skev
När jag vaknar på morgonen: går jag upp
Innan jag går och lägger mig: lyssnar jag oftast på musik
Just nu tänker jag på att: jag efter detta ska hoppa in i duschen
Bebisar är: något jag inte vill ha
Idag har jag: gått i skolan
Ikväll ska jag: titta på nya melrose place, hahah
I morgon kommer jag: gå i skolan
Jag vill verkligen: att helgen ska komma snabbt, och nästa och nästa sen är det jul och wips så fyller jag år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0