Söndagspizza for everyone

Gokväll! Igår hos Emil bestämde sig jag, Louise och Johan för att käka pizza, så idag slog vi vår plan i verket och gjorde det! Det var väldigt nice faktiskt, för pizza är det bästa som finns, och det blir ju ännu bättre om man har trevligt sällskap. PIZZA 4 LAJF!

Efter pizzan drog jag och Louise oss mot ICA för att köpa farsdagsfika till Per (och till oss såklart). Vi hyrde även en film - Coraline. Filmen var bra, men väldigt läskig. Om jag var liten skulle jag blivit livrädd för den. Och ja, det är en barnfilm. Om exakt 4 minuter börjar finalen av Ensam mamma söker, och gissa vem som redan sitter bänkad framför tv:n? Pinsamt värre, My.


Här är förresten trailern till Coraline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0