Sassa brassa MANDELMASSA!

Vet ni en sak? Tydligen så har det bildats ett nytt innebandylag för F92. Fick reda på lite mer om det idag och både jag och Dessi är faktiskt riktigt taggade på att träna på söndag. Får se hur det blir, men det skulle vara hur kul som helst att ta fram klubban igen och se om man överhuvudtaget har kvar sina innebandyskills som man en gång hade? Haha. Upp till bevis säger jag!


Sjukt gammal bild på gamla F92. Gottsundacupen 06 till och med!
Jag är den långa, blonda med röd tröja. Cool jag var, va? ... Not.

På tal om innebandy så var det faktiskt dags för den årliga innebandyturneringen i skolan idag. Jag och några tjejer till skulle haft ett lag men några drog sig ur så det sket sig. Men men, nästa år!!! Kollade iallafall på matcherna med lite folk, det var mycket nice. Jag tror (eller vet ganska säkert) att $ollans $lavar aka Hp kommer att vinna hela rasket! Eller? Upp till bevis här med, kanske? Det visar sig när semimatcherna och finalen spelas imorrn. Intressant, mycket intressant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0