Peace, rock and UNDERSTANDING!

Och igår så hade Baba middag för att han idag fyller 20. Grattis! Det var redan folk där som hade käkat middag och druckit lite när jag och Mt anlände vid nio-tiden. Kvällen bestod av mycket skratt, dans och rock!!! Vid två-tiden drog jag, Mt, Wikman, Johan och Fredrik hem till Wikman där dom kollade på Donnie Darko, medan jag låg och slaggade, haha. Sen gick även dom och la sig och jag tror att jag somnade runt sju nångång imorse. Hade faktiskt en jätterolig kväll, och helg också som sagt, så tack för den mina vänner! ♥


Baba rockar loss!


Sara är helt galen, Tom och Wikman tycker om varandra, och Nathalie
bara chillar.



Är Fredrik lite trött, kanske?


Beshan och Madde hade superql!


Andrés Antonio Richardo Esteche gör jag-är-arg-posen!


Wikke gillar't!


Jag och Sara är riktiga dancing queens. Puss på att dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0