Nu är det klippt!

Godmorgon på er läsare! Igår efter plugget drog jag mig mot Emelie, för hon skulle nämligen klippa mig. Det var läskigt att bli klippt, för jag klipper mig typ aldrig och jag hade så långt hår. Men jag är faktiskt asnöjd med resultatet! Det är en bra bit kortare, mer uppklippt och allt det slitna är borta. High five!

Senare på kvällen åkte jag hem och åt mat, sen cyklade jag till Emelie igen och vi tittade på Idol. Tove är helt klart bäst, jag kan inte förstå hur bra hon är. Och igår när hon sjöng In the ghetto med Elvis, då fick jag rysningar, haha! Efter Idol hjälpte jag Emelie att fixa med hennes Ipod, sen cyklade jag hem och läste ut min bok och somnade snabbt efter det. Man är alltid så sjukt trött på fredagskvällar.


Mobilkamerabild som jag tog igår direkt efter klippningen. Ni ser väl att
det är kortare? Annars kan jag tala om för er att mitt gamla hår slutade
nedanför bröstfickan på skjortan. Det var helt lockigt igår också, för jag
hade inte plattat det, men det var fint! Jag ska önska mig en locktång i
julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0