Mother, Am I good looking?

Hej på er läsare! Vilka ni än nu är... Tell me!

Hade ju utvecklingssamtal idag och det gick hur bra som helst, faktiskt. Ligger inte på IG i något ämne, och jag har fått bättre omdömen i idrott, vilket känns jättebra, jag blir mer motiverad liksom. Det enda var egentligen att jag inte hade gjort några få uppgifter i vissa ämnen och att jag fick rest på naturkunskapsprovet, men det var jag inte ensam om sa hon. Det var tydligen bara några få i klassen som fått G... Vi på HP verkar inte riktigt haja det där med fotosyntes och bergarter. Jag vet också vilken teater vi tvåor ska göra under ett halvår nu på estetiska verksamheten, och det är Fame. Har inte så mycket att säga om det, vi får helt enkelt se. Nu = slagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0