Mitt hår genom tiderna

Fick lite inspiration när jag läste Megs blogg och såg att hon lagt upp bilder på sitt hår från några år tillbaka, så jag tänkte att jag också skulle göra det. So here it goes, vi börjar så långt tillbaka i tiden som fyra år, alltså år 2005...


I slutet på 2005 och under nästan hela 2006 var mitt hår i sin naturliga hårfärg. Jag visste antagligen inte vad en plattång var, eller hur man använde en... Jag kände väl helt enkelt för att gå omkring all natural, haha!


Sen vet jag inte riktigt vart bilderna från 2007 tog vägen, men i slutet av 2007 bestämde jag mig iallafall för att klippa raklugg vilket var ett dumt beslut. Men några månader senare hade min lugg vuxit ut någorlunda så att jag kunde ha den åt sidan med hjälp av ett hårspänne... Tja somaliapannan! En månad efter det tröttnade jag förmodligen på att spara ut luggen, så jag klippte raklugg än en gång, dock inte lika kort.


I maj 2008 kunde jag ha snelugg igen, konstigt nog. Mitt hår måste ha växt väldigt snabbt mellan april och maj det året. Hade samma frisyr i ett par månader innan jag i september/oktober började fluffa håret ordentligt. I november började jag ha håret uppsatt med bandana, vilket jag hade ett bra tag till...


I februari 2009 hade jag fortfarande håret uppsatt med bandana, men den här gången var mitt hår svart. Och nu i somras fick jag nått ryck att jag skulle testa "skruven" som jag sett så många andra tjejer ha. Och nu, i början på november så har jag en helt vanlig mittbena. Vi får väl se hur länge det håller i sig!

Ja ni, där har ni mig genom åren. Kul grej? Ja lite. Det är kul att se tillbaka och se hur (ful?) man varit. Nu ska jag ta en Ballerina Pepparkaka (ja, ni läste rätt. Ny smak på allas våra ballerinakakor: Pepparkaka) och lägga mig framför tv:n. Ha en bra kväll, ciao!

Kommentarer
Postat av: fräs

nu önskar jag att jag hade en blogg så jag också kunde göra såhär, sedan inser jag att det skulle bli ungefär femhundra bilder

2009-11-04 @ 13:02:25
URL: http://paow.se
Postat av: wikman

hahahha:D:D! tur att det inte gick från 2009 och bakåt:D

2009-11-04 @ 20:21:54
URL: http://cockpunch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0