Lever_livet92

Kan börja med att säga att jag har haft en grymt härlig helg! I fredags så lagade jag och Louise middag, sen så kom MegZor, Jessica, Linnéa och Becko över på lite vindrickande och ölspelande. Senare på natten när gästerna lämnat oss, fick jag och Louise skjuts av Sebbe hem till Sara där vi hängde med lite folk, spelade sanning eller konsekvens och sjöng Singstar. Kul i jul. Nu: Bilder!


Louise och min middag. God, godare, godast!


Linnéa, Jessica och MegZor. Trevliga flickor det där.


Nöjd Louise och ett försök-till-att-se-arg-ut-jag!



Sen satte MegZor ribban för xD. Linnéa är en aning... för långt ner?
Och Jessica har lite för mycket händer i fejjan.



Sen gav dom sig på ett till försök, och jag tycker att dom lyckades lite
bättre den här gången. Eller vad säger ni?



Sen blev det en hel del bilder där den här posen dyker upp...


Becko kan också.


Sen blev det andra bullar! Louise och jag visar hur man gör rock-
glasögonen! Rock rock rock!!!



Rolig bild 1...


Rolig bild 2...


Rolig bild 3...


Peace, rock and UNDERSTANDING!


Lollo kör på en täcka ansiktet-pose och jag ser ut som en bitch.


Becko: :D Louise: :O Jag: :>


Här är jag bara väldigt rockig!!! Och vart min överläpp har tagit vägen
är ett mysterium...



Och tillsist "Ska vi ta en bild?" Säger Linnéa och pressar sig fram...
Hahahah.


Kommentarer
Postat av: Meg

fan vad fräscha

2009-11-29 @ 17:55:08
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0