Kan jag fixa det? Klart jag kan!

Imorgon är det dags för prov i Administration A! Jag vill verkligen, verkligen få bra betyg på det så när jag kom hem idag vid halv fyra så satte jag mig ner och började plugga direkt. Skrev sammanfattning av alla sidor först, sen skrev jag om allting för att lära mig mer, och tillsist så strök jag under allt det viktiga med olikfärgade överstrykningspennor så att det ska bli lättare att plugga på. Andreas har även förhört mig och jag kunde faktiskt nästan allt, så det blir att plugga lite mer efter Grey's Anatomy som jag ska kolla på alldeles snart.

Känner mig iallafall hur duktig som helst, har verkligen slitit med plugget idag! Och jag hoppas att det lönar sig också, annars vet jag inte vad jag gör... Vet att någon håller tummarna för mig också, och det känns faktiskt bra haha! Så, wish me good luck everybody! ♥


Ida hittade den här bilden i Metro igår, då laddade hon upp den på face
och taggade mig på den, haha! Gissa varför om ni kan!
Så här hoppas
jag iallafall att det kommer kännas imorrn efter provet!


Kommentarer
Postat av: wikman

tummen upp:D

2009-11-18 @ 21:37:43
URL: http://cockpunch.devote.se
Postat av: Anonym

Haha! Den är bara så dig My :D

2009-11-22 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0