It takes a fool to remain sain

Fredagskvällen spenderades först hos Fredrik med han, Johan, Sara och Fröberg. Det blev en massa snack, öl och skratt. Efter ett tag drog vi oss vidare mot Emil, där det hela fortsatte. Vid halvtvå-tiden tog jag, Johan och Fredrik vårt pick och pack och började gå mot Fredrik. Vi kom väl dit någon gång vid två, och vi somnade inte förrän i lördags morse någon gång, vad klockan var har jag ingen aning om faktiskt, haha!



Fröberg, Sara, Johan och Fredde!


Den som säger att jag passar i gangsterkeps (Johan) har väldigt fel! ;)
Här har ni ju ett bevis på att jag inte gör det. Fyfa-an HAHA.


Hur som helst, tack för en nice kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0