Godmorgon kompisar!

Just för tillfället sitter jag nere i datasalen i skolan och har webbdesign... Ni vet nog alla vad jag tycker om det, haha. Inte mitt favoritämne dirr, men måste man så måste man! Har dock rast om 18 minuter, då ska jag käka mandarin. Idag efter skolan måste jag i vilket fall som helst plugga naturkunskap. Har ett stort prov på fredag och jag har inte ens öppnat boken än. Bra gjort. Får väl se hur det går med det där egentligen. Får akta så att jag inte somnar när jag kommer hem bara, det brukar bli så.




Detta är vad som väntar mig när jag kommer hem!
Åh vad jag längtar...

Kommentarer
Postat av: lollo

bilden föreställer fotosyntesprocessen

2009-11-04 @ 20:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0