Du var ingen, jag var aprilhimlen

Godmorgon kompisar.

Sitter i skolan och har Administration A. Vi jobbar med olika uppgifter i Word. Helt okej. Jag har bara tagit en liten liten paus just nu, för jag kände mig tvungen att hålla er uppdaterade om mitt liv. Om en kvart slutar min lektion och då ska jag springa förbi finkan en snabbis och hälsa på Wikke och Johan som sitter där och käkar mototskaka säkert, medans jag sitter här och håller på och hungrar ihjäl. Inte okej. Men det ryktas att det är pannkakor till lunch... Mhm. Jag längtar.

Jag sitter och sjunger på Aprilhimlen med Håkis. Jag råkade nog sjunga lite för högt, för min lärare kom fram till mig och skrattade och frågade om jag var glad idag. Ja, lite glad är jag nog. Men nu ska vi ha samling, vi hötrs senare idag! Pysspyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0