Bilder från skolan

Godmorgon alla läsare. Sitter på enheten och jobbar med en uppgift i Inköp- och varuhantering om olika grossister. Eller ja, nu blev jag precis klar så. Iallafall, när jag skulle spara uppgiften i mina mappar, hittade jag en hel del bilder från skolprojekt i både ettan och tvåan, så jag tänkte bjuda på några nu. Enjoy.

ETTAN:


Dessi chillar på tåget påväg in till stan.


Jävligt ocharmig bild, haha. Jossan, Dessi, jag och så Malin i rull-
stolen. (Endast till för vårat projekt.)



Got ya! Ida käkar mat på MAX.


Kameramannen my self! Jag intervjuar Dessi.


Dessi och Malin, söta tjejor haha!

TVÅAN:

Haha snygga gyzzar i skogen eller!


Sötisdessi! Och ja, gummistövlar ÄR coolt.


Dom här korna var jätteläskiga och följde efter alla när vi gick ifrån dom :(


HAHA tja sötisida!


Fix och trix med vattenprover! Ida och Marcus!


Jag och Micha pluggade administration när vi kom tillbaka till skolan.

Sådär. Lite kul var det allt! Nu ska jag ha samling sen äta lunch, pyss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Haha snygga gyzzar i skogen eller!"



Snygga grappar i bakgrunden eller?? (;

2009-11-26 @ 19:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0