Another nickname

När jag skrev inlägget om mina smeknamn, "Kärt barn har många namn", så glömde jag bort att nämna ett utav mina självklaraste smeknamn - Munken eller Munken_cool. Detta vackra namn kom till så att när jag gick i trean/fyran skaffade jag som så många andra mig en lunar. Mitt nickname på lunar blev just Munken_cool, haha.

Detta namn glömdes för några år bort, men sedan kom jag på det och så döptes jag till det i diverse kontaktlistor på folks mobiler. Eller kanske var det bara Louises? Sak samma. Fast det är inte många som kallar mig för Munken, det är nog bara Louise och Kalle faktiskt. Ibland känner dom för att leka coola, då brukar dom säga Donut.


Här var jag verkligen Munken_cool eller vad säger ni?
Riktigt cool ju. Jag har det i mig liksom... Haha åh
HERREGUD jag dör HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: .eliips

Älska bilden :D

2009-11-24 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0