2 cool 4 school

Så, idag var alltså första skoldagen igen efter praktiken och höstlovet. Dagen flöt väl på som alla andra måndagar, så man kan väl säga att vi kastades in i verkligheten igen på direkten. Meg och jag återinförde vår tradition med en läsk på måndagar efter lunch eftersom vi båda har lång lunchrast då. Jag fyndade en väldigt bra sak idag när det gäller läsk: Julmust på burk! Så himla nice ju! Hur som helst så har jag en hel del naturkunskap att plugga till på fredag, så det är vad jag ska sysselsätta mig med efter middagen idag, inte just nu... Man kan inte plugga på tom mage, det vet ju alla?

Dagens citat: "13 jävla päron och en banan i käften!"
Norrland berättar om när han däckat och någon pillat in frukt i hans mun. Fast han menar egentligen inte päron, utan vindruvor...


Kommentarer
Postat av: wikman

julmust på burk! det låter faktiskt ganska lyx!

2009-11-02 @ 18:33:06
URL: http://cockpunch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0