100 om mig

1. Vad är ditt fullständiga namn? my ida gredemyr
2. Vilket tilltalsnamn använder du? my
3. När är du född? den 27:e januari 1992
4. Var föddes du? uppsala bb
5. Var skulle du vilja bo när du flyttar hemifrån? i gävle
6. Vilket är ditt favoritdjur? kattungar
7. Vad är det pinsammaste som hänt dig? ptjadu
8. Vad är det värsta du vet? när saker inte blir som man trott, svek och dåliga dagar
9. Vad äcklas du av? massor av saker
10. Har du varit kär? ja
11. Har du blivit sårad någon gång? tyvärr ja
12. Har du sårat någon någon gång? måste nog svara ja på den med tyvärr!
13. Har du blivit playad? nej!
14. Har du playat någon någongång? nej!
15. Har du varit otrogen någongång? nej usch
16. Har du varit med i slagsmål någon gång? inte seriöst
17. Röker, snusar eller dricker du sprit? inget av dom
18. Tycker du det är coolt att göra nått av det? ascoolt
19. Har du någon gång rymt hemifrån? kanske nångång när jag var liten, men inte seriöst haha
20. Har du någon gång skärt dig själv i handleden? nej jag skulle aldrig klara av det!
21. Har du försökt ta självmord någon gång? nej skulle aldrig klara av det heller tror jag!
22. Är du nöjd med ditt liv? ja det är jag
23. Har du strulat mer än en person på en kväll? nej!
24. Brukar du festa? händer väl
25. Föredrar du att strula runt eller kärlek? kärlek!
26. Skulle du kunna vara otrogen eller ljuga för personen du älskar? nej verkligen inte!
27. Brukar du ljuga för dina föräldrar? nej
28. Går du enbart efter modet? haha nej
29. Tycker du om skolan? helt OK
30. Har du haft sex med mer än en person samtidigt? nej
31. Har du tappat din oskuld? tappat? hahah ja jag har den inte kvar iallafall!
32. Var är de sjukaste stället du haft sex på? jag har inte haft sex på nåt sjukt ställe
33. Har du någon gång blivit ertappad när du haft sex? nej!
34. Har du någon gång snott en kompis kille? haha nej
35. Har du någon gång ljugit för din bästa vän? hm, det har säkert hänt förrut nån gång
36. Gillar du killar med mycket muskler? inte överdrivet, då känns det bara konstigt
37. Är du hetro, bi eller homo? hetero heter det väl? ah det iallafall!
38. Skulle du kunna ljuga för en person bara för ditt eget bästa? det beror alldeles på!
39. Hade du haft sex med två personer samtidigt för 5000 kr? nej det tror jag inte hah!
40. Har du någon piercing? nej!
41. Älskar du någon just nu? jarå
42. Äger du mer än 5 par skor? nej
43. Har du någon gång kallat någon för hora? ja!
44. Har du själv blivit kallad hora någon gång? ja!
45. Äcklas du av bögar/lesbiska? nej verkligen inte!
46. Skulle du kunna kyssa en tjej? men ja
47. Vad hade du gjort om någon du älskar dog? dum fråga. blivit jätteledsen förmodligen.
48. Har du någon gång snattat? ja. (dock bara klubbor, hej mamma haha!)
49. Har du blivit tagen av polisen någon gång? nej.
50. Vad hade du gjort om du vann en miljon kronor? det vet jag faktiskt inte.
51. Vad är ditt längsta förhållande? nästan tre månader.
52. Hur ofta duschar du? varje dag
53. Vad tycker du om håriga killar? det beror på! för mycket hår blir bara väldigt äckligt haha!
54. Har du någon gång tagit droger, i sådana fall hur kändes de? nej det har jag inte.
55. Skulle du kunna strippa för 1000 kr? nej
56. Har du haft sex mer än 5 ggr på en kväll? nej
57. Vad vill du jobba med när du blir stor? den som det visste
58. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja lite
59. Är du seriös i ett förhållande eller oseriös? seriös såklart.
60. Skulle du kunna gifta dig nu? men nej
61. Vill du ha barn när du blir stor? jag vet faktiskt inte.
62. Är du nöjd med hur du ser ut? rätt så. för det mesta!
63. Har du spottat någon i ansiktet någon gång? nej, men i håret!
64. Har du varit med om något övergrepp någon gång? nej.
65. Vilken maträtt älskar du mest? hm, kött, potatisgratäng och beasås! Mhm!
66. Har du någon sjukdom? nej det hoppas jag inte!
67. Har du någon gång skolkat? haha ja
68. Har du någon gång gjort något du egentligen inte fått göra? yes
69. Har du någon gång provat på denna ställningen? say what?
70. Har du kollat på porr? inte seriöst, men ah
71. Har du någon gång snackat skit om en vän? ja
72. Säg ditt favorit talesätt: jag vet inte om jag har något.
73. Var vill du åka på semester? grekland!
74. Har du någon gång dödat någon? nej.
75. Hur känner du dig just nu? seg och ganska ensam
76. Vilken är din favorit artist? death cab, håkan och coldplay just för tillfället!
77. Är du rasist? nej verkligen inte!
78. Har du någon gång ljugit om din ålder? inte vad jag kan minnas iaf haha!
79. Dömer du folk efter utseende? nja, vissa vissa inte!
80. Har du någon gång vunnit i en tävling? ja
81. Har du varit på G med flera stycken samtidigt? nehedu!
82. Vilken artist hatar du mest? melody gardout (stavning?) skitsamma! en väldigt irriterande brud på spotifyreklamen iallafall!
83. Vilken film såg du senast på tv? ronja rövardotter haha
84. Har du skrikit åt en lärare någon gång? njae, vet inte haha
85. Vilken årstid tycker du mest om? våren
86. Vad är det dummaste du gjort? jadu
87. Vad är det bästa du vet? mina vänner
88. Har du många vänner? ja det tycker jag!
89. Tycker du det är coolt att ha många vänner? jättecoolt
90. Tycker du det är roligt att svara på dessa frågorna? helt okej, har inget bättre för mig tyvärr så.
91. Rakar du dig? ja det gör jag!
92. Är det viktigt för dig att din kille ser fräsch ut? nej inte speciellt
93. Vilken del av motsatta könet tänder du mest på? jag vet inte
94. Vad gör du om du fortfarande inte har hittat kärleken när du är 20? väntar på att den rätte så småningom ska dyka upp? haha
95. Tycker du om att läsa böcker? om jag har en bra bok älskar jag att läsa!
96. Vilken sorts musik lyssnar du på? allt nästan
97. Vad hade du gjort om killen du var tillsammans med var otrogen? ahdu
98. Hur behandlar du folk? bra hoppas jag!
99. Nämn en sak du vill göra nu: duscha och sen sova
100. Vad vill du göra nu? tyckte jag nyss svarade på det, ja! se en fråga upp!

Kommentarer
Postat av: Mandy

HAHAHAHA asso jag har typ garvat mig igen den här listan...bitch svar du ger då greveN!



HAHA det var lite kul faktist

2009-11-11 @ 13:32:04
Postat av: wikman

39. Hade du haft sex med två personer samtidigt för 5000 kr? nej det tror jag inte hah!



skitsnack my! alla hade gjort det gratis!:D

2009-11-11 @ 18:29:26
URL: http://cockpunch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0