10 väldigt bra saker

1. Mina vänner
Finns ett par få riktiga, och stunderna med dom är oförglömliga.
"i love to tjatt. tjatt is my lajf. lajf is a life. life is a good life. life is tjatting. to tjatt is najs. najs is my lajf. lajf is somtajms bajs. but lajf is godd. god is gr8." Ellerhur, Louise? ;)

2. Julen
Julmat (lax <3), julpynt, själva stämningen, julmusik, jullov och julklappar. Samt träffa släktingar man kanske inte annars träffar sådär jätteofta. Det gör mig glad. Och vet ni, på julen får man ta av det undre lagret också! ;)

3. Glada människor
Att ha glada människor runt omkring mig, det får ju vem som helst på bra humör. Att le och skratta är bara väldigt, väldigt charmigt, enligt mig.

4. Håkan Hellström
Nästan varje dag sen Håkans spelning på Grönan i somras har jag lyssnat på honom så fort jag sitter vid datorn, fixar mig, partar, pluggar eller tänker. Finns ingen som kan få en så glad och ledsen på samma gång. I love you Håkis.

5. Syskon
Att ha ett syskon som man kan dela mycket med betyder ju såklart väldigt mycket. Sen att jag har två småknoddar som jag umgås med varannan helg, betyder ju också mycket såklart. Jag älskar dom alla tre.

6. Tv-spel
Är Super Mario typ det roligaste som finns? Svar ja. Spelar ingen roll vilken konsol eller vilken typ av Mariospel det är. Andra tv-spel som ligger mig varmt om hjärtat så att säga, är Crash Bandicot 1 och 2, samt Tarzan. Och sen har vi ju Guitar Hero också, samt Singstar. Roligt roligare roligast!

7. Sova
Sömn är någonting jag är i stort behov av just nu. Sover kanske alldeles för lite. Kommer snart förvandlas till en zombie vid namn Zombiemy. Jag kommer vara väldigt trött och läskig. Bäst att jag sover så ni slipper råka ut för mig sådär, haha!

8. Mat
Finns det något som är bättre än mat, egentligen? Jag älskar mat. Äta bör man annars dör man, så att säga.

9. Söta sms
Det kan bara vara något litet, men ändå. Och speciellt om det kommer från någon man tycker om. Det gör ju vem som helst på bra humör, inte bara mig.

10. Sol
Detta trista novemberväder får vem som helst att vilja dra täcket över huvudet på morgonen, right? Med lite sol blir även gråa trista november något som gör mig på bra humör. Till och med skolan känns lättare när det är soligt ute. Tummen upp för solen!

Kommentarer
Postat av: emma

håkan är underbar (:

Postat av: fräs

laaaaaaaaax <3

2009-11-25 @ 22:22:14
URL: http://terrormat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0