Skoltrött

Allt känns trögt just nu, känns som om inget riktigt flyter på som det borde. Speciellt skolan faktiskt. Känner nu att jag nog gjorde alldeles fel när jag valde linje... Som min familj sa, och säger fortfarande, jag skulle ha valt Mediaprogrammet. Men men, har gått snart 1 år på HP och tänker aldrig i mitt liv gå om ett år för att börja på media med en massa 93:or... No way! Så, det är bara att kämpa på, 2 år till ska jag väl klara, eller?

Tror faktiskt att min tveksamhet till HP beror till stor del på min klass... Visst, det finns människor i klassen som är underbara och hur gulliga som helst, men jag känner ändå att jag inte riktigt trivs. Vet inte riktigt varför, det känns bara som om jag inte passar in riktigt, vilket är synd...


Inget för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0