Mitt födelsedagsparty

Tja! I fredags hade jag äntligen mitt efterlängtade födelsedagsparty. (Bara sisådär 4 månader försent, men bättre sent än aldrig, ju?) Kvällen var iallafall supervärd, med bra människor, bra musik, bra presenter, bra stämning, ja, bra allt! Jag hade superroligt, så tack alla som ville komma och parta! Just det, ska även passa på att tacka mamma för korven också, det var många som uppskattade den, haha!


Och nu kommer det lite bilder från partyt också, alla tagna med Begonias kamera. Enjoy!

Jag gör tummen upp för en av presenterna, som var massa lypsyl i olika Cola, Fanta och Sprite-smaker. Fick även en hudlotion, en 200 g Marabou och två fina rosetthårspännen. Tack allihoppa!


Kjamiz!


Sötcammish


I love u! (Även om du måste stå på tå på för att vara lika lång som jag, hihi)


Mina alldeles egna SP-brats!


Hej Kal!


Hej Cal!


Hej Hansson!


Meg, Pk, Norrland och MS chillar.


Dans vare här!


Ny profilbild på fejjan kanske? Haha


Morbror Kim dricker bärs!

Kal, Sillen och Cal spelar ölspelet!



Och jag chillar med ett av mina nya lypsyl och en öl!


Kommentarer
Postat av: Giselle

åh vart kan man köpa alla dom där läppsylen ? :)

2009-05-24 @ 20:13:38
Postat av: My

På Irland. Haha

2009-05-25 @ 08:54:21
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0