En helt underbar helg

I helgen har det varit grymt fint väder både fredag, lördag och idag, söndag. I fredags så chillade jag på Gröna Dalen med Kalle, Fredrik och några andra. Satt med ryggen mot solen i 2 timmar, och resultatet blev en riktigt snygg linnebränna.

Skämt åsido, den är borta nu iallafall tack vare gårdagens stekande på Aborreberget med Louise, Kalle, Meg och lite annat folk från NV och SP1. Tog även årets första dopp, och det var grymt kallt, haha. Senare på kvällen åt jag och Louise pizza, och så var vi på Gröna Dalen med en massa roligt folk och spelade lite kubb, brännboll och ja, bara chillade helt enkelt. Sov hos Calle, och blev hämtad därifrån av pappa idag, då åkte vi hem och grillade lite korv och nu sitter jag här och ska ta tag i mitt pluggande, redovisning imorgon...

Vi hörs senare, ciao!


Bild från igår, årets första dopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0