CHOOSECITADEL!

Hej, ber om ursäkt för kass uppdatering under Valborgshelgen men jag har varit allt för upptagen för att blogga. Hur som helst, en summering av helgen kommer nu!

I torsdags på självaste Valborgsmässoafton drog jag hem till Louise tidigt på morgonen, hon hade FF så vi satt ute i solen och lyssnade på musik, stekte och var glada för att vi inte gjort som dom flesta andra i Bålsta och dragit till Uppsala. Senare kom även Meg, Dragge och Kalle förbi och vi bestämde oss för att grilla. Inte för att grillningen blev så lyckad, men vi käkade oss mätta ändå. På kvällen blev det lite lamt, vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, men vi bestämde oss iallafall för att stanna hos Louise därför att Kalle kommit med den briljanta ideén att vi skulle köra ölspelet... Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv, och desto längre vi körde, desto mer påverkade blev vi såklart. Lite senare kom Calle, Hansson, Kim, Ida, Mt och Jossan, då fick Louise fnatt så vi gick ut. Vi hade ingenstans att gå så jag och Calle drog hem till honom och så slaggade jag där.

I fredags drog jag hem till Louise tidigt på morgonen igen för att äta frukost. När jag kom till Louise möttes jag av en glad Kalle, en ännu gladare Louise, en trött Meg och en Pepsi som drog. Vi lagade frulle och satt ute i solen helt skarriga och bara va, helt enkelt. Senare på kvällen drog vi hem till Cassie på party för att Mickz0r fyllt år. Hur kul som helst, men jag och Calle drog hem tidigt och sov.

Och igår, lördag, så tog jag det bara lugnt hela dagen, umgicks med Louise, Kalle, Dragge och även Ilsa en snabbis. Vi kollade på Coyote Ugly och sen sov Dragge här. Imorse kollade jag och Dragge på Hitta Nemo och käkade negerbollar till frulle, sen så gittade hon hem och jag städade mitt rum och nu sitter jag här och ska alldeles straxt hoppa in i duschen.

Nu tänkte jag slänga in lite bilder från helgen, fotade av Meg, men iallafall, here they come!


Jag, väldigt färgglad på Valborg


Grillmaster Louise


Jag och Kalle under ölspelet


Louise och Dragge under ölspelet, påverkade och glada


Cykeltur, the day after


Bara en mysig bild som får avsluta detta långa inlägg, men jag vill bara säga att min Valborg ägde totalt, så tack för den allihoppa! Vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: S

Coyote Ugly är bra! Höhö

Synd att vi inte sågs i tordags. Någon annan gång får det bli! :D

2009-05-03 @ 19:52:36
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0