We are the Cartoon Heroes, oh oh oh

Sisådär ja. Nu har jag fått alla bilder och sådär från helgen, så nu blir det uppdatering! Enjoy.

I fredags var jag på tjejmiddag hos snyggingen Ilsa med mina bästa tjejer. Vi åt tacos, smilade för fotografen, lyssnade på musik och mös bara helt enkelt. Senare på kvällen drog vi oss vidare till Viktor där vi dansade hela natten lång, eller ja, förutom när jag och Calle gick hem till Skörby. Vi hade stegräknare på, och så gissade vi hur många steg det skulle vara. Jag råkade visst vinna! Hur som helst, mycket trevlig och värd kväll.













I lördags så var det firande av Nathalies 18-årsdag som gällde! Vi var hos Sara dock, och även denna kväll var mycket värd. Full av dans och skratt, precis så som det ska vara. Kan väll säga att höjdpunkten på kvällen var Freestyler. Oj oj vad dans det blev då. Annars var tolvslaget fint också, när Nathalie blev 18 och alla sjöng för henne. Passar på att gratta henne igen, så grattis på dig Natta!



















Sjukt trevlig helg faktiskt! Puss på alla som gjorde den så bra. ♥

Kommentarer
Postat av: gris berra

ja sa ta av dig din trucker keps ja sa.....................

2009-03-28 @ 09:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0