Vilken helg!

Hallå där! Ber om ursäkt för kass uppdatering men har helt enkelt inte haft så mycket att skriva om i veckan. Men idag är det söndag och efter helgen har man ju alltid något att skriva om, ellerhur?

Hur som helst så drog jag till Shoekloster i fredags med Calle och Norrland. Det var party hos Jj som gällde! Vi kom dit, käkade lite waffles, sjöng singstar och chillade. Tog sista bussen från Shoe hem till Bålsta och så slaggade jag och Norrland hemma hos Calle. Mycket trevlig kväll!




















I lördags så var det dags för dagen vi alla längtat efter, nämligen Dragges sweet sixteen. Har nog inte haft så kul på länge, umgicks med alla mina vänner och minglade riktigt mycket. Det sjöngs singstar, dansades och partades för fulla muggar! Så det ska vara! Dock förstördes en liten del av kvällen när en person inte höll vad den lovade. Men då hade jag Jossan och världens snällaste Kim till hjälp. Tackar er för det faktiskt!

Vid tretiden nångång började det sista folket dra sig, så jag, Calle och Norrland gjorde likadant, och även denna kväll slaggade vi hos Calle. Tackar iallafall alla som gjorde Dragges sweet sixteen till en toppenkväll! Puss på er.


Födelsedagsbarnet själv!


Mina ALLRA bästa


Boka foshizzle


Partypeople


Sp-grabzen chillar i köket


Hahahaha asbra bild


Dans, var nog inte riktigt beredd på kameran där haha


Mer dans, och inte heller här verkar jag vara beredd på kameran


Partypeople även här

Nu orkar jag inte fler bilder, men vilken superhelg jag har haft! Snart är det dags för sängen, skola imorgon... Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: jossan

klart jag ställer upp efter 11 år baby !

<3

2009-03-30 @ 03:48:27
URL: http://j0sefin3.blogg.se/
Postat av: My

11 långa år. <3

2009-03-30 @ 16:24:29
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0