Här kommer helgen, fniss

Men hej igen! Tänkte berätta lite om helgen eftersom jag inte uppdaterat ett skit under den, he-he-he.  

I fredags var det iallafall party hos Sam som gällde. Det var nice och det mesta av folket som var där var trevligt. Blev dock lite för d och kräktes och grejer, har dåligt samvete men vill iallafall säga tack till alla som ja, tog hand om mig i princip? Blev även av med mitt bankomatkort och busskort samt leg. Så drygt verkligen! Som tur är finns det inge cash på kortet, men pappa ska ändå spärra det imorgon. För övrigt så hade jag väldigt roligt.

I lördags så vaknade jag upp i ett mindre fräscht tillstånd. Usch fyfan för bakfylla säger jag bara. Mådde piss verkligen. Iallafall så blev jag och Calle hämtade hos Sam vid typ ett, halv två-tiden på dagen. Åkte hem, duschade, somnade och sov i 3 timmar typ. Skönt som fan vare!

På lördagskvällen kom Dragge, Calle, Norrland, Lollo, Viktor och Teo hit och vi spelade först lite spel och sen kollade vi på Just Friends (som enligt Lollos bror ska vara den roligaste filmen i världen).
Tror inte jag håller med honom på den punkten faktiskt, haha. När alla dragit kirrade jag och Dragge chips och dipp, och så käkade vi och sen somnade vi i varsitt hörn av soffan. Gick och la oss i min lilla säng vid tre, halv fyra på morgonen kanske.

Och idag då, söndag. Jag och Dragge vaknade, käkade superfrulle, kirrade oss lite och drog oss senare mot Calles hus där vi åt chokladpudding och glass samt spelade NHL.
Klockan fyra käkade jag på Vinan med familjen och farmor/farfar. Åt världens godaste pizza som = Milano. När jag kom hem chillade jag med Calle. Vi kollade på Wipeout och käkade våfflor, sen Beck och drack smoothie :D
(Fan vad jag käkat idag ser jag nu :| HAHA!) 

How ever, klockan är mycket och jag ska sova. Vi hörs imorgon, pyss på er!


Kommentarer
Postat av: elinaaaa

äre samma restaurang som vi brukar äta på när jag är hos er? ;o

2009-03-16 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0