Lista på en söndag

Fem frågor om förhållanden
är du singel? - Yep.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Mja, lite kanske
kärlek eller sex? - Kärlek? jag vet inte lixom..
har du varit kär i någon? -  Mhm.
finns det någon för dig just nu? - Nja.

Tio frågor om dig själv
fullständiga namn? - My Ida Gredemyr
när fyller du år? - 27:e januari
några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Hål i öronen, dock håller jag på att töja det ena, så en töjning.
vad har du på dig just nu? - Underkläder och tishaaa
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - En sol som skiner när man drar upp persiennerna.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ptja, jag vet inte riktigt.
vad är du bra på? - Hm..
vem älskar du mest på denna jorden? - Vänner & familj såklart!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med nån, ofc!

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? - Skulle tippa på Louise och Dragge
vem vet allt om dig? - Samma här! Louise och Dragge
vem är den roligaste av dina vänner? - Hm, Dragge eller Mt!
vem är mest partyprisse? - LOUISE! Utan tvekan.
vem är den du helst har filmkväll med? - Hatar film
vem av dina vänner är mest "evil" ? -  Fan vet jag
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Louise, HAHA!

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? Ida
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ahrå
vem är farligast i din familj? Tess, helt seriöst
vem ser roligast ut i din familj? - Gina har ganska stort huvud, HAHA neej elak jag är
vem är coolast? - Jag.
har ni något husdjur?  1 katt 2 katter
vem står för underhållningen? - MEN! Ingen bryr sig. Olika antar jag?
vem sover du oftast med? - Ingen av min familj iaf, hahah!
roligaste kvällen med familjemedlem? - Minns inte

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Åkt skridskor och chillat
har du varit glad idag? - Ja
har du varit ledsen idag? - Nej, eller... Lite
har du gjort något bra idag? - Vene, tror det
vad ska du göra nu? - Sova snart
har du gjort något dåligt idag? - Nja
vad har du ätit idag? - Calles mat, fika, mackisar och korv
har du duschat idag? - Yes
är du trött nu? - Som fan
vad händer imorgon? - Skolan

SKOLAN

Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag? - Nej, det är söndag

TELEFON/MOBIL

Vem ringde du senast? - Mt
Vem ringde dig senast? - Dragge
Vem sms:a till dig senast? - Dragge
Vem sms:a du till senast? - Dragge

SPORT
Går du på någon sport?  - Nehejdu
I så fall, vilken/vilka? - x
Trivs du med den sporten? - x
Tycker du att den sporten är rolig? - x
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - x

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - JAAAA
I så fall, vilken låt för tillfället? - Blink 182 - Adam's song

KLÄDER
Har du fler än 3 jeans? - Nej D: Hahaha
Har du fler än 5 tröjor? - Men ja
Har du märkesjeans? - Njaaaae, eller? Cheapisar är väll ett märke?
Har du märkeströja? - YEah, Sweet!

ÖVRIGT
Är du hungrig just nu? - Nej.
Vad är klockan nu? - 22:54
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se
Hur mår du just nu?  Sådär. Trött som jag vet inte vad. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0