Nu är det helg för min del

Idag har varit en väldigt chill dag. Alla mina dagar är rätt chill nu har jag kommit fram till. Hur som helst, det har varit hyffsat fint väder, jag har varit glad, jobbat bra i skolan och så tillslut, studiedag imorgon vilket betyder no school tomorrow vilket betyder extra lång helg! Jag gillar't!

Har just för tillfället precis städat klart mitt rum och packat ryggan. Pappahelg i helgen nämligen. Så snart kommer min käre far och pickar upp mig och Ida, och så bär det av till honom. Vad som händer ikväll får vi se, blir rätt lungt skulle jag tro.



Mitt fina porträtt av Norrland som jag ritade imorse. Rätt likt, om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0