Måndagsbarnet själv kanske

Hallå där! Hade sovmorgon till 11:30 imorse, första lektionen var näthandel, sen hade vi lunch, sen engelska och sen slutade vi. Jobbade med Mac-datorer på engelskan, och det är ju näst intill omöjligt? Herrejösses vad irriterad jag blev, ingenting funkade ju som på vanliga datorer. Haha, kanske bara jag som är kass?

Hur som helst, efter skolan har jag bara tagit det lugnt och chillat med Ida. Just nu sitter vi i hennes rum och lyssnar på låtar som = sommar. Helt galet vad jag tycker att sommaren ska komma NU, eller åtminstonde lite varmare väder så man slipper frysa häcken av sig 24/7, för det gillar vi INTE!

Hittade en lite kul grej på någons bdb, minns inte vems dock, men det kvittar, jag gör den iallafall!

Berätta om 3 ärr du har på kroppen.
1. På långfingret, klämde mig i en branddörr när jag gick på dagis så fingertoppen lossnade och hängde i en skinntråd. Mums! Syddes på utan bedövning. </3
2. På ena handen, råkade trycka ner en sax rakt ner i handen när jag skulle göra hål i en kork på en PET-flaska, för det var vattenkrig som gällde.
3. En hel del på benen, efter diverse rakningar. HAHA! Så skillad.

Well, not much more to say atm. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0