Listen fellow people ’cause I’ve got something to tell

Men tja!

Sitter och chillar och lyssnar på musik, kom hem från plugget för ett tag sen. Snart ska jag slå en pling till min pappa och kolla vart han håller hus, han ska nämligen picka mig upp hos mamma för det är pappahelg i helgen så jag ska till honom idag. Måste även slå en pling till min farmor och checka läget med pengarlån. Viktigt!

Lämnade in valblanketten idag angående vilka kurser man ska läsa i tvåan och trean. Om jag inte minns fel så tog jag dom här:

Engelska B
Svenska C
Multimedia A
Fotografisk bild A
Praktisk marknadsföring C

Blir nog prima!

Och imorgon har jag prov i näthandel kapitel 1-4. Kul! Så det blir att plugga lite på diskussionsfrågorna idag, känner att det är lite dom som väger betyget. Hm.

Well, nu ska jag fortsätta lyssna på A day to remember och sen börja packa pappas kapsäck eller rättare sagt min ryggsäck. Hörs ikväll, later!

Kommentarer
Postat av: Meg

Hurra för foto A! Trean va? ;)

2009-03-08 @ 17:24:32
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: My Greve Öga

YES! :D

2009-03-08 @ 18:58:47
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0