Ingen kommer undan, inte ens i Sverige

Tja!

Sitter och chillar och lyssnar på Maggio. Jag är inne i en Veronica Maggio och Death cab for cutie-fas i mitt liv nu känner jag. Det är i princip det enda jag lyssnar på, hela tiden. Visst, ganska mycket A day to remember också faktiskt.

Lite avis är jag också på Louise som beställt sin P&L-biljett idag. Måste, verkligen MÅSTE ringa farmor imorgon. Det får inte glömmas bort, okej? Och då kanske ni tänker, varför ska hon ringa sin farmor? Jo, det är för att jag ska fråga henne om hon så snällt kan låna mig pengar till en P&L-biljett. Såklart så ska jag ge henne lite pengar varje månad, tills biljetten är betald. På så sätt får hon ju lixom tillbaka pengarna så småningom.
Smart drag, Mr My!

Nä, nu har jag absolut ingenting mer att skriva. Men vi hörs säkert imorgon, men tills dess... Hare bra!




Självaste Veronica Maggio

Kommentarer
Postat av: elinaaaa

du kan ju köpa 3456 biljetter till p&l för pengarna du snott av farmor som är mina :C

2009-03-16 @ 20:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0