Ännu en vårdag

Igår var det så himla nice väder ute. Ca +10 grader och soligt. Efter skolan chillade jag med Mt på trappan, sen drog vi till Falconberget med Kalle men vi drog snabbt tillbaka till trappan igen, där vi möttes av ganska mycket folk. Calle och jag köpte Troca och kakor och Kalle sopade gatan och var nog den som invigde trappan för i år när det gäller skejt.

Senare på kvällen chillade jag med Calle och Norrland. Vi lyssnade på Death cab, käkade kakor och drack mjölk (dock inte jag). Kom hem med halv tio-bussen och somnade runt elva.













Har snott lite bilder av Calle, men det är lungt bestämmer jag nu, HAHA!

Hur som helst, underbar dag iallafall! Fler sånna nu tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0