5000 goda vänner

Hallå där! Första riktiga dagen på sommarlovet idag, och vädret kunde ju varit lite bättre, men jag ska inte klaga. Jag är glad trots regn och rusk. Sitter framför datorn nu såhär på lördagseftermiddagen och chillar med musik och Smarties. Farmor och lite annat folk har nyss varit här och fikat för att fira Ida. Ikväll ska jag förmodligen hem till Pussempa med lite annat folk, så det är nice! Och vet ni? Jag längtar grymt mycket till P&L - Vi åker ju om endast 10 dagar! Ser fram emot att se Parken, Håkan, Kooks och ja, alla andra bra artister som kommer dit! Det kommer vara ett stort gäng som åker, så det kommer bli asnice...


Här får ni min favoritlåt med Parken. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0