Midsommarafton

Hej och glad midsommar på er. Än sålänge är vädret fint, solen lyser och molnen är alldeles vita. Låter som en väderleksrapport här nu , men jag känner ändå att allt hänger på vädret. Man blir så mycket gladare, slipper ha en massa kläder på sig och man kan vara ute, vilket är bra nu på midsommarafton när man dansar kring midsommarstången... Vi får hoppas att det håller i sig under dagen!

Kom iallafall nyss hem från Louise, där jag sovit. Igårkväll kollade jag, Louise, Kalle och Cammish på en film vid namn Sex Drive. Den var väl helt okej, väldigt rolig på sina ställen, haha. Efter filmen åkte jag och Louise till Lahti och hämtade pengar, sen åkte vi hem till henne och sov. Imorse åt vi frukost och spelade Gh, och nu är jag hemma. Har en hel del att fixa och trixa med under dagen, ska bland annat färga håret, vilket verkligen är på tiden! Och ikväll är det maskeradparty som gäller, det kommer nog bli asbra!

Vi hörs imorgon, kanske även med lite bilder från kvällen? Vi får väl se! Ha en bra midsommar iallafall, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0