Ja det var en dag i juni

Hejhej!

Idag har varit en mycket händelserik dag. Vaknade bredvid Louise imorse vid elvatiden. Vi gick ut nästan direkt och stekte och spelade kort. Sen kom Kalle och vi bestämde oss för att spela minigolf. Jag och Louise var inte bra på det alls faktiskt, jag lackade för att bollen inte ville rulla dit jag sköt den, den svängde hela tiden haha. Louise hade mest ut sina bollar utanför banan hon, tokfrans. Fast vi fick iallafall hål i ett, deni! Kalle var däremot ganska så bra och han vann såklart, med 52 poäng vs Louise 90 och mina 87...

Nu ikväll drog vi till Ekilla, då var Andres också med. Vi åt mat, spelade kort, gungade, fotade lite och lyssnade på musik. Det var mycket roligt!

Nu sitter jag dock här och funderar på om jag ska åka in till stan imorgon med Ida. Har ingen större lust, men vi får se helt enkelt! Nu ska ni iallafall få se lite roliga bilder från min händelserika dag, så here it goes...



Jag i full färd med att slå iväg bollen...



Louise funderar på vart hon ska sikta....


Från Ekilla, Kalle och Andres chillar...


Louise tyckte om att spela kort


I hopptornet! Ashögt, blev rädd fast jag bara stod på tvåan. Det är iallafall jag, Andres och Kalle på bilden.


"Tja jag har varit och fiskat med grabbarna"


Chillar ba...


Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhha!


Jag vet inte riktigt...


Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrock!


x'P


xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0