Hard work work!

Var på möte idag på kommunhuset angående sommarjobb. Träffade Kim, MegZor och Jimmy.T där också. Ganska onödigt möte, dom sa inte så mycket viktigt egentligen, det var mest att man skulle fylla i en massa papper. Hur som helst så ska jag jobba i Kalmiskiosken i två veckor mellan 10:00 och 18:00, tur att jag bor nära säger jag bara!

Efter mötet hängde jag med Kim, Jimmy.T och Calle. Vi va på Gröna Dalen och bestämde oss för att gå hem till Calle. Vi skulle ta en genväg över en åker, men först var det en bäck som man är tvungen att gå över. Vi hittade en planka och tänkte "AHA! Här kan vi gå över!" Så jag fick testa att gå över först, vilket jag inte skulle gjort, för jag halkade på plankan och fastnade med ena foten i bäcken, så nu är mina vita converse inte så vita längre, men ska tvätta dom imorgon. Fick iallafall låna ett par shoez av Louise sålänge, hihi.



Yes, i den där kiosken ska jag jobba två veckor i sommar! Lite nice ändå, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0