En dag kvar

Sista dagen i skolan idag innan avslutningen imorgon. Sjukt egentligen, har inte direkt sommarkänslan i mig, den där man alltid får när skolan närmar sig sitt slut. Men men, jobbade klart med mina restuppgifter idag, så nu är jag helt fri från plugg på några veckor. Skönt! Imorgon är det som sagt dags för avslutning och jag hoppas på bättre väder, så att sommarkänslan kan infinna sig ordentligt, för just nu är himlen grå och det regnar lite smått... Trist! Ska iallafall bli grymt skönt med sommarlov, har aldrig varit såhär skoltrött som jag varit nu i slutet av ettan...



Klassen, från i måndags när vi var på Skansen

Kommentarer
Postat av: Maritza

yeay! :)

2009-06-10 @ 19:45:40
URL: http://karinmaritza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0