Allt och inget

Kom nästan nyss hem från Kalle där jag, han och Louise kollat på film, ännu en gång... Denna gång blev det Reign over me, Enligt mig, och Louise, så var filmen inte bra. Så ptja, jag kan inte direkt rekommendera den.

Annars har idag varit en ganska värd dag. Åkte till stan imorse med Louise och min syster, jag brände det sista på mitt presentkort på Carlings och köpte 2 olika tubtops och en tisha, allt för sammanlagt 297 kr. I ♥ REA! Efter vi sprungit i några affärer, kände vi oss klara och då gick vi till Subway för att beställa varsinn Sub of the day, som vi sedan åt ute i solskenet innan vi tåg tåget hem...


Hängde sedan lite på GD, körde Packa väskan och dra, lyssnade på musik och chillade, och sen kollade vi som sagt på filmen. Nu sitter jag här framför datorn och funderar starkt på att byta design på bloggen, men vet faktiskt inte om jag orkar tar tag i det, varför bryr jag mig så mycket? Jag vet faktiskt inte... 



Peace & Love på tisdag, taggad!

Nu ska jag sova, godnatt och sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0