Yeah, I know your hands will clap

Idag har jag varit på besök hos min lilla blomma Begonia, som jag inte alls träffat mycket på senaste tiden på grund av hennes operation och sådär. Så det var jättekul att få träffa henne igen. Vi tjockade, kollade på film, spelade kubb, gjorde smoothie, gick på prommis och ja, bara chillade helt enkelt.

Så en riktigt mysig dag med min blomma fick jag!


Här får ni en härlig bild på Begonia och mig, från när vi åkte skridskor på sjön i vintras



Cyklade hem från blomman för ett tag sen, det regnade ute så jag blev blöt! Men nu har jag iallafall varit hemma ett tag, och ska alldeles snart gå och lägga mig. Hur som helst, imorgon hoppas jag på fint väder så att jag kan bli lika glad som på den här bilden från Peace and Love, för då var det riktigt nice väder!


Ser ni? Skrattar ju till och med, haha. Usch vad jag längtar tillbaka alltså...

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, och inte bara skriva att jag ska det!
Godnatt på er, läsare!


Kommentarer
Postat av: lollo

godnatt på dig, skrivare!

2009-07-09 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0